sport news

نويسندگان
جدیدترین مطالب
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس singlelover.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 4998
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



سخن بزرگان

شینجی کاگاوا خرید تابستانی منچستریونایتد ، یکی از اعضای کاروان یونایتد برای سفر تابستانی به منظور برگزاری اردوی پیش فصل در آفریقای جنوبی خواهد بود

ستاره سابق بوروسیا دورتموند درکنار نیک پاوول دیگر خرید تابستانی منچستر در کنار بزرگانی مثل پل اسکولز، ریو فردیناند، مایکل کریک، چیچاریتو و آنتونیو والنسیا به طور تابستانی خواهند رفت.

البته در این اردو، نامی از ملی پوشان انگلیسی دیده نمی شود؛ وین رونی، فیل جونز و اشلی یانگ هم بعد از حضور در رقابتهای یورو، در این اردو حضور نخواهند داشت و کریس اسمالینگ که درحال پشت سرگذاشتن روزهای مصدومیت است، از میادین ورزشی به دور است.

 

رایان گیگز و تام کلورلی به دلیل حضور در اردوی تیم المپیک بریتانیا، و المپیک لندن در این سفر حضور نخواهند داشت. جالب اینجاست که دیمیتار برباتوف که انتظار می رود تا در تابستان ازمنچستر جدا شود، دراین اردو حضور خواهد داشت و به به که فصل قبل را به صورت قرضی در بشیکتاش سپری کرده بود هم با شیاطین سرخ به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.

شاگردان فرگوسن دراین کشور با آمازولو و تیم آژاکس کیپ تاون روبرو خواهد شد و بعد از آن به چین سفر خواهد کرد تا با تیم دیدیه دروگبا مصاف کند.

فهرست یونایتد برای اردوی پیش فصل آفریقای جنوبی: آندرس لیندگارد، بن آموس، سام جانستون، ریو فردیناند، فدریک وسلی، مارنیک ورمیل، اسکات وتون، تیلر بلکت، آنتونیو والنسیا، اندرسون، میشکل کریک، پل اسکولز، نیک پاول ،شینجی کاگاوا، به به ، ریان تونیکلیف ، خسه لینگارد، رابی بردی، داوید پتروچی، دیمیتار برباتوف ، چیچاریتو، فدریکو ماکدا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:20 ] [ حسین ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب